JavaScript Codes سوتی جدیدمدونا

فقط بازیگروخواننده

سوتی جدید مدونا در روسیه او را به دادگاه کشید +عکس

مدونا بهخاطر اجرایش در سن پطرز بورگ به دادگاه فراخوانده شده است. او متهم است که اذهان عمومی به خصوص نوجوانان را به همجنس گرایی تشویق کرده است.
این دادگاه به درخواست گروه فعال اجتماعی و سیاسی در روسیه برگزار خواهد شد . آنها ادعا میکنند  اجرای برنامه در ماه آگوست گذشته توسط این خواننده موسیقی پاپ باعث تشویق  اذهان عمومی به پدیده همجنسگرایی است
وکلا خواهان دریافت غرامت ۶ میلیون پوندی به دلیل “خسارتهای روانی” ناشی از این قضیه هستند.ظاهرا این خواننده در روز اجرای برنامه زنده اش برای ادای احترام به حقوق همجنسگرایان روسی یک دستبند صورتی به دست داشته است.
طبق قوانین روسیه ترویج همجنسگرایی در میان جوانان امری غیر قانونی است .پیشتر این خواننده ۵۳ ساله در کرملین خواستار آزادی گروه پانک شورشی که متهم به اقدامات ضد امنیتی علیه پوتین بوده اند شده بود
مدونا این روزها با اقدامات دیوانه وارش همه را شوکه کرده است . او هنگام اجرای برنامه در استانبول روی صحنه اقدام به برهنه کردن خود در مقابل هزاران تماشاچی کرد و علیرغم حمایتهای همه جانبه اش از اوباما در یکی از برنامه هایش او را یک مسلمان خطاب کرد و در یک کنسرت در حمایت از دختر پاکستانی قربانی ترور طالبان روی صحنه اجرا برهنه شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,ساعت18:10توسط محیا | |